2013. május 30., csütörtök

Csíkjaim

Végre befejeztem a Bucilla által festett merinóból kötött kendőmet. Rajongok érte, pedig teljesen tökéletlen lett a formája, de ez hordás közben nem látszik rajta.
 Van ugyanis ez a gyönyörűséges minta, ez az And So Are You, aminél, ha jól értettem, minden sima sor elején és végén 2-2 szemet kell szaporítani, és abból kialakul a csodálatos hold-formájú kendőtest. Talán a kezdő szemeket rontottam el, vagy nem is tudom, mindenesetre valami egészen más forma keletkezett. A nyakánál nem egy kis aligcsücsök van, mint az eredeti mintánál, hanem egy komplett piramis:
A szórt apró virágminta elmondhatatlanul tetszik nekem, de ehhez egyelőre kevés vagyok. A Bucilla festette, színes merino fonal meg egy kendőhöz volt kevés, így aztán csíkos lett, Felhővel kombinálva. Ez viszont nagyon tetszik benne (bár sokat bénáztam a szálak átvezetgetésén, nem is túl szép, de nem baj, csak Allah tökéletes).
Nagyon szeretem a kendőt, a formája ellenére is, remekül illik a kedvenc turkálós gap ballonkabátomhoz, és ha kisimul a vállaimon, csak kicsit pöndörödik a nyakamnál, nem is tűnik fel a piramisból semmi. A rakott szél pedig blokkolás nélkül is tökéletesen áll. Beleszerettem kötés közben a merinóba, gyönyörű ruganyos, fényes, hihetetlen puha és valahogy súlya van, mint egy kalotaszegi viseletnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése