2014. január 24., péntek

Rózsika

Elkezdtem tegnap egy ilyen rózsaszínes játékot, arra gondolván, hogy a hétvégén esedékes utazás alatt legyen mit kötnöm, de aztán rájöttem, hogy ez túl rózsaszín nekem.

Szeretném megkötni ezt a kendőt, és azt hittem, jó lesz nekem ez a fonal, a bordós gyapjú, amit szürke Libikókából festettem át, és ez a szintén kézzel festett, kicsit váltakozó árnyalatú kissé mályvás fáradtrózsaszín, ami félig alpaka, félig merino, a Fonalclubtól. A valódi színe valahol az én fotóm és a bolt fényképe között van:
A két fonal együtt most mégis azt hiszem, túl rózsaszínnek bizonyul, túl hidegnek, nem nekem való ez a feeling, lányom meg nincs. Úgyhogy kár volt elsietni a motring felgombolyítását, most megint motringba kell tekernem, aztán kicsit festeni a rajta, és úgy megkötni... De mivel fessem, hogy kicsit még tompább mályva, még fáradtabb legyen? Jót tenne neki vagy egy halványszürke tónus (világos rózsaszínes-szürke) vagy egy drappos. Utóbbit talán kávéval el tudnám érni, az önmagában tejeskávédrappra festi a fehér gyapjút... Szürkét meg inkább csak szintetikus festékkel, mert fekete ételfestékem sajnos nincs, bár biztos létezik....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése