2017. február 6., hétfő

Egy kis zöldség

Még az ünnepek, azaz a karácsonyfa alatt ütöttem nyélbe ezt a kis zöldcsíkos apróságot. Egy éve kötöttem a gyerekeimnek sapkákat nyakmelegítőkkel (ITT esett róla szó) - hordták is akkor egy kicsit, majd gyorsan kinőtték. A kisebbik fiam idén minimalista korszákát éli, amihez sima, fekete, gépkötötte sportsapka és a polársál dukál. A nagynak meg fázott a füle a kicsi fejfedőben, így a sapka fejebúbját visszabontottam, a maradék fonalból kicsit magasabbra kötöttem.
Hevenyészett hétfőreggeli fotó, tíz perccel becsöngetés előtt.
A maradék fonalakból pedig, a nyakmelegítő mellé - mert az inkább csak enyhe időben használható, kötöttem egy sálat is. Nem sálat, valójában kendőt, konkrétan Cameo-t, de hosszában eléggé nyújtva blokkoltam, így a formája egy baktusnak felel meg. Drops Big Merinoból készült.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz, nagyon finom és mégis nagyon fiús! Ráadásul igen jól mutat a tulajdonosán. :-)

    VálaszTörlés