2014. június 10., kedd

Táskarekonstrukció

A következő projekt, amibe most belefogok, ha vége felvarrtam a gombokat is a most elkészült (!) kardigánomra, egy horgolt táska lesz. Az egyik barátnőm kedvenc, régi táskája már használhatatlanul szétszakadt, de annyira szerette, én meg annyira szeretem őt, hogy készítek neki egy hasonlót. Ilyen a régi:
A műanyag karikákat újra felhasználom (ennek a körbehorgolásátol kissé fázom, hogy szép lesz-e?).
(Utóirat: közben szétbontottam a táskát, a karikák eredetileg egy elég vastag, merev, kötélszerű fonallal voltak körbehorgolva, a (Catania) pamutfonal nem ilyen szépen áll rajta. Úgyhogy rendeltem húszcentis bambuszkarika táskafület, és ezzel ki is pipáltam, remélem, a táskahorgolás legrázósabb részét.)
A megfelelő színű fonalakat még tavaly megvettem. (Bespájzoltam a gyönyörű Gilice árnyalatokból, mikor megtudtam, hogy ez is megszűnik a Barkánál, mint annyi más klassz fonal...)
Horgolt táskák terén eddig még csak ilyen kis apró tarisznyákat hoztam össze, kislányoknak szülinapra:
Úgyhogy remélem valahogy korrektül meg tudok birkózni majd ezzel a kihívással...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése