2015. február 17., kedd

Holden, csíkosban

 Szeretem ezt a kendőt, nagyon! Korábban kötöttem már ebből az általam festett fonalból (és még mindig maradt belőle egy csomó), de akkor - bár a teljes zöld színskála benne van, a fűzöldtől a türkizen át a kekiig, és az egésznek egy smaragdos összhatása van, tehát nagyon szép (a kép nem adja vissza a gazdagságát) - eldöntöttem, hogy a ragyogását tompítani fogom legközelebb egy semlegesebb szín hozzákeverésével, mint a másik sk-színes kendőm esetében. Így lett csíkos, színes merino  alpakával. A csíkok valahogy megszelidítik a színes fonal zizegését.
 Azt szeretem benne leginkább, hogy a petrolos, a türkizes, smaragdba hajló ruháimhoz is illik, viszont a barnákhoz, kekizöldekhez is.
 Jó nagy lett, 160 cm a hosszú oldala ... igaz, még nagyobbat szerettem volna, meg legalább ötöt a hullámos szegélyből, de az az igazság, hogy egyszercsak meguntam tovább növeszteni. Pedig ez a csipke igazán olyan nemes és pompás, annak ellenére, hogy pofonegyszerű megkötni, mégis besokalltam... vagy egyszerűen csak szerettem volna a pikót kipróbálni, és készen látni végre?
A visszája még jobban tetszik, mint a színe, a fonalak jobban keverednek, szövetszerűen, és ez a hullámzás is milyen szép:
Tavaszodik, azt hiszem. Kell a zöld nagyon!

5 megjegyzés:

  1. Huhh, ez meseszép Nekem mindig is azok a Holdenek tetszettek, amelyeknek nincs sok "fodor" az alján.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Eszter!
    (én meg azt hiszem az ilyen tízcentis szegélyekre vagyok hitelesítve)

    VálaszTörlés
  3. Ezekkel a színekkel bármikor körülvenném magam :)

    VálaszTörlés
  4. Látom, ti szín-ügyben nagyon egymásra találtatok, de nagy öröm ez még nekem is! :-)

    VálaszTörlés