2014. április 16., szerda

Csíkos átmeneti sapka

 Ez a vidám tavaszi/őszi sapka tulajdonképpen már tavaly nyáron elkészült, nagyjából, de csak nemrég fejeztem be (miért halogatja az embert azt a néhány utolsó simítást??), és végre lehet hordani. Ábel nagyon tetszik benne saját magának, illik is hozzá tényleg, és a kissé hűvös de nem túl szeles tavaszi időben ideális viselet ez a szellős fejfedő.
 Barkás Takaró fonalból készült, 3,5-ös horgolótűvel.
(A fejbúbon kezdtem, és ha jól emlékszem, az első kör után minden szembe szaporítottam a pálcákat, a következő sorban minden másodikban, a következőben minden harmadikban, és így tovább, míg el nem értem a kellő bőséget, ahogy azt kell. Az utolsó két sorban pedig egy-két szemet szűkítettem rajta, végül a szegélyt jó szorosan horgoltam, hogy jobban a fejre simuljon.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése